Knippen , kleuren , fohnen , het maakt niet uit wat, het is altijd goed. Georgina is een ervaren kapster die goed luistert naar wat je wilt en het resultaat is top . Bovendien is ze heel erg aardig en zorgzaam. De sfeer in deze zaak is sowieso altijd heel goed.
Styling door Georgina•Föhnen / Stylen
Joyce•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om langs te komen! Gezellige sfeer en altijd weg met een goed kapsel!