Aardige kapster, werkt professioneel. Ik kom hier graag.
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Gert•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Claudia is the most amazing hairdresser there is for me! She knows her things and always does amazing job with my hair.
Highlights - T-section
Anna•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer fijn! Goed geknipt en gezellig!
Mannen knippen
Toon•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Ap kom je thuis bij de stadskapper van Den Haag. Heerlijk om n bijna 20jaar terug te komen als 'nieuwe' vaste klant.
Styling door Ap•Mannen knippen
Erik•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om naar Ap’s te gaan! De goede sfeer, lekkere bak koffie (of biertje als het weekend begint) zijn altijd fijn!
En (niet onbelangrijk), altijd tevreden over de knipbeurt! Goed overleg als je wat anders wil!