Ap knipt mij al zo’n 40 jaar. Met zijn uitzonderlijke geheugen weet hij altijd details van al die keren dat je bij hem bent geweest. Altijd gezellig en ontzettend aardige vent. Daarnaast ook nog een goede kapper 😉
Styling door Ap•Mannen knippen
Den•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt
Vrouwen knippen
Marieke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al een tijd niet naar de kapper geweest en met een nieuwe coupe op de planning was ik ontzettend zenuwachtig. Claudia wist precies te vertellen wat mij goed stond en ze had meer dan gelijk! Hartstikke blij dat ik eindelijk een bob heb geknipt. Heeft ze prachtig gedaan!