Een prettige kapsalon. Er wordt goed geluisterd naar wat jij wilt of aangeeft.
Kleuren - uitgroei
Judith•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ap's Kapper is een aanrader. No nonsense kapper waar je graafg naartoe gaat, Niet alleen voor de prima knipbeurt maar ook voor de gezelligheid en de sfeer
Styling door Nigel•Mannen knippen
Jeroen•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kaylee was so nice! She took time to understand what i wanted and made sure that i left with a gorgeous haircut!
Styling door Kaylee•Vrouwen knippen
Nandini•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer een bijzonder ervaring bij Ap! Super vriendelijk en zeer kundig personeel. Met veel plezier maak altijd een afspraak.