leuke kleine zaak echt haags. kappen voor de hagenaar
Styling door Georgina•Mannen knippen
Evert•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Top als altijd!
Styling door Nigel•Mannen kleuren
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
....
Mannen knippen
F Vos•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Keurig geknipt en gezellig
Styling door Nigel•Mannen knippen
Tuur•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn kleinzoon van anderhalf was hier voor de tweede keer om geknipt te worden.Hij zat bij mij opschoot Nijntje te kijken.
Beide keren door verschillende kapsters erg goed en kundig geknipt.De omgang met kinderen verloopt prima.
Oma ging met een mooie kleinzoon naar huis,