Geheel op mn gemak gesteld, ook heerlijk rustig en relax ondanks mijn eigen chaoticiteit. Ik kreeg helder en goed advies (ook voor zelf stylen en gezond houden) en met het resultaat ben ik ontzettend tevreden! Ik zocht een nieuwe kapper en ben hierheen gegaan vanwege de goede recensies, niets dan terecht. Ik heb mijn kapper gevonden!
Vrouwen knippen
Vera•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige dame, werd snel geholpen!
Styling door Georgina•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom goed en met een glimlach geknipt. Top kappers.
Styling door Ap•Mannen knippen
onno•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
In een fijne aangename ontspannen sfeer wordt hier keer op keer onbevangen kwaliteit geleverd.