Weer bijzonder gezellig en klasse geknipt
Ben al ruim 20 jaar een tevredenklant
Joop•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Onverwacht geboekt, voelt als thuiskomen, ap heeft duidelijk kennis van zaken! Leuk gesproken en gelachen! Aanrader!
Maarten•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al jarenlang klant in deze zaak en dat bevalt me meer dan uitstekend. Voor mij is er geen betere kapperszaak dan die van Ap en zijn team.
Piet•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd goed geknipt in een prettige sfeer
Dennis•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Ap en zijn team ben je altijd zeer welkom en is het erg gezellig. Je zou bijna vergeten dat je hier ook nog super goed geknipt wordt. Top zaak, top team! een aanrader.