Ik kom vanaf hun eerste dag elke maand speciaal naar Den Haag vanuit Zwammerdam omdat alle Ap’s Kappers Top prestaties leveren gezellig met een lekker bakje koffie erbij.
Richard•meer dan 9 jaar geleden
Vakkundig & snel geknipt. Opgevangen bij binnenkomst. Gezellige sfeer. Kortom: helemaal goed.
Arthur•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden met mijn kapsel. Keurige salon. Prima locatie. Lekkere koffie. Al meer dan 25 jaar klant!
Frank•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Claudia is super aardig en knipt ook heel goed! Kom zeker terug!
Maria•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer een genot om bij Ap geknipt te worden!