Wassen, knippen en föhnen. Binnen 20 minuten weer buiten en het zit nog goed ook!
Vrouwen knippen
Ellen•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn haar van lichtbruin naar donker zwart achtige bruin laten verven. Ik ben mega tevreden. Heb vaker mn haar laten verven bij andere kappers, maar dit was de beste resultaat. Meer chicks kijken en mn vriendin vind het ook mooi. Voor herhaling vatbaar.
Kleuren - volledig
Denis•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Jongens knippen
Mireille•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes & consistent. Vriendelijk mensen..
Styling door Nigel•Mannen knippen
Matt•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ap heeft me weer voortreffelijk geknipt. Niet alleen het vakmanschap van Ap is te prijzen, maar ook zijn gastvrijheid. Altijd voel ik me op mijn gemak bij Ap (en zijn collega's) en heb ik het naar mijn zin. Dan ook nog met een gave coupe de zaak uit lopen, helemaal top!