Het was weer goed toeven bij Ap's Kapper. Nigel heeft zoonlief het gewenste frisse en strakke zomerkapsel aangemeten. Professioneel in knippen, maar ook in gastvrijheid. Altijd een plezier om terug te komen, en dat geldt ook voor zoonlief.
Styling door Nigel•Jongens knippen
Kolja•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Claudia is een vakvrouw! En mijn haar is fantastisch geknipt!
Vrouwen knippen
Yvonne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great haircut as always.
Styling door Kaylee•Mannen knippen
Steve•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Bedankt voor alle jaren knippen. Jullie allen zijn fantastisch.
Groet, Wilfred
Mannen knippen
Wilfred•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Always my choice for a haircut! Never disappointed!