Arax schoonheidssalon Reviews

Oostkade 54, Huizen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
973 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik kom inmiddels al vijf jaar bij Romina en dat zegt eigenlijk al genoeg. Ze is niet alleen super lief en grappig, maar ook echt professioneel en heel goed in wat ze doet. Je merkt aan alles dat ze ambitieus is en haar werk serieus neemt. Mijn nagels zitten altijd perfect en blijven ook gewoon mooi lang zitten. Daarnaast is de sfeer in de salon altijd gezellig en voel ik me echt op mijn gemak. Ik ga nergens anders meer heen ❤️
Heel blij met mijn BIAB nagels! Ze zijn super strak en natuurlijk gezet en voelen stevig maar toch dun aan. Er wordt echt precies gewerkt en goed gekeken naar wat bij je handen past. Ook fijn dat er rustig de tijd voor je wordt genomen. Mijn nagels zien er verzorgd uit en blijven mooi ik kom hier zeker terug!
Super fijne ervaring bij deze nagelssalon! De sfeer is relaxed, alles is schoon en netjes en mijn nagels zijn echt perfect gezet. Er wordt goed geluisterd naar wat je wil en het resultaat is precies zoals op het voorbeeld. Zeker een aanrader, ik kom hier sowieso terug! 🤍
Ik denk dat ze zich meer moeten in leven wat oudere dames prettig vinden ,zeker met massage ,die vond ik hard handig
Mooie eyelash extensions van goede kwaliteit. Er wordt met respect naar klanten gewerkt, alles gebeurt netjes en secuur. De salon is schoon en er wordt heel precies gewerkt. Zeker een aanrader!
5
1
5
6
7
139
7