Hele mooie salon. Romina weet wat ze doet en ben na elke nagelbehandeling tevreden!
Behandeling door Mirella Romina•Nagelversteviging
Sanne•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Fantastisch!
Behandeling door Mirella Romina•Nagelversteviging
Anoniem•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Eerste keer biab en wat ben ik blij! Romina is ontzettend professioneel en adviseert wat er het beste bij je past. Ik kijk nu al uit naar mijn tweede afspraak.
Behandeling door Mirella Romina•Nagelversteviging
Tanja•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne en mooie salon. Altijd weer blij met mijn nagels