Het was super fijn en relaxed bij Melissa. Is echt een aanrader om bij haar een behandeling te doen.
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sabine•22 dagen geleden
Geverifieerde review
Melissa is erg vriendelijk en goed in haar vak. Mooie salon
Behandeling door Melissa•Laserontharen
Indira•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon!
Behandeling door Melissa•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Birgit•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Altijd een fijne ervaring bij Melissa ze is rustig en vakkundig. Ik kom graag bij haar om totaal ontspannend weer weg te gaan heerlijk!
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ingrid Brok•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Een warme vriendelijke mevrouw, neem haar tijd om alles netjes uit te leggen.
Bij mijn eerste intake gesprek, kon ik bij binnenkomst haar rustige aura aanvoelen, waarbij ik ook op mijn gemak en rustig in gesprek met haar ging.
Na een paar weken bleek ik 1 van de 3 personen te zijn die uitgekozen was voor de 50% deal.
Ga nu netjes om de 6 weken naar mijn afspraken voor volledige laser behandeling. Toppie vrouw, ik zou iedereen haar aanraden. Gr Dj