Super fijne salon, kom er erg graag. Melissa is erg vriendelijk, en houd altijd rekening tijdens de behandeling met eventuele vragen of wensen. Ook werkt de behandeling erg goed tot nu toe. Beveel het zeker aan!😊
Behandeling door Melissa•Laserontharen
Erik•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om bij Melissa te komen voor een behandeling. Hele lieve en professionele vrouw. Fijne sfeer hangt er ook
Behandeling door Melissa•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Indy•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben tevreden met mijn gezicht behandeling en dat zie ook van verschillende voor en na.
Behandeling door Melissa•Microdermabrasie
Aoiy•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Melissa is zeer professioneel, stelt je gerust, en gaat vlot aan het werk. Genoeg uitleg. Prima verzorgd, en prachtig resultaat.
Behandeling door Melissa•Wenkbrauwen - threaden
Hetty•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Werry professional and honest person. Will not set you for extra visit if it's not needed.