Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sandy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige sfeer , en een goede behandeling
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
sabinne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Melissa•Peeling
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne behandeling in een rustige omgeving. Wat ik vooral een voordeel vind/vond is de locatie (dichtbij mijn huis) en de volop gratis parkeergelegenheid.
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Birgit•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer fijne behandeling voor mijn huid & ziet er frisser uit