Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad een goede sfeer en alles netjes.
Melissa is erg ervaren en laat je heerlijk relaxt voelen.
Zeker de moeite waard.
Ik ga snel weer terug!
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Danielle•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Melissa is heel vriendelijk en werkt professioneel. Behandeling met heerlijke producten!
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Audrey•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad door professionele specialiste
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ester•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is hier altijd super!
Behandeling door Melissa•Facials / Gezichtsbehandelingen