Fijne salon, persoonlijke aandacht en oog voor detail :)
Behandeling door Monique van Dalen
Priscilla•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Keurige wenkbrauwen!
Behandeling door Monique van Dalen
Stephanie•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
gezellig, vriendelijk en meedenkend
Behandeling door Monique van Dalen
wendy•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Monique is met recht een specialist op schoonheidsgebied. Ze is kundig, klant- en servicegericht en daarnaast ook een fijne persoonlijkheid. De salon is persoonlijk, schoon en fris en heeft alles wat een beautysalon nodig heeft.
Het fijne aan Monique vind ik dat ze oog heeft voor haar klant en verder kijkt dan de behandeling. Kom je voor je gezicht, maar ziet Monique een plekje op bijvoorbeeld je pols dan neemt ze de tijd om hier even naar te kijken.
Monique heeft passie voor haar vak!
Arlette•meer dan 6 jaar geleden
Toon reactie salon...
Ik kom al enkele jaren bij Monique en ben heel tevreden over haar. Een kundige en goede schoonheidsspecialiste met goede producten en adviezen.