Monique weet altijd precies wat nodig is voor je huid en geeft daar graag advies bij. Ik kom nu denk ik al 2 jaar bij haar en het voelt altijd als thuiskomen. Ze toont altijd veel intresse. Ik ben zelf stewardess en elke keer voelt me huid weer goed aan. K gebruik daarom ook bijna alle producten die uit de salon komen, en die ook zeer betaalbaar zijn.
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Toon reactie salon...
Monique geeft professioneel huidadvies met net dat beetje extra informatie als ze wat ziet. Er hangt in de salon een fijne sfeer. Ik sta altijd helemaal relaxed weer naar buiten.
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Een heerlijke plek om even voor je zelf energie op te doen .
Fijne schoonheids specialist die je geeft wat je wilt en verwacht,een aanrader!
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Zeer gastvrij ontvangst. Prima behandeling. Ga zeker nog een keer.