Fijn om in de salon te zijn en heel blij met het resultaat!
Behandeling door Monique van Dalen
Irene•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed verzorgd en zeer vriendelijk
Behandeling door Monique van Dalen
Denise Robijn•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heerlijk tot rust gekomen en baalde dat het al zo snel over was :-)
Behandeling door Monique van Dalen
Maartje•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels zien er weer perfect uit
Behandeling door Monique van Dalen
Tanya•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
I did not have eye brow threading but epileren. First time doing this treatment and I was pleasantly surprised and impressed by Monique's treatment. Did not hurt at all, and i am very happy with the end product - would certainly recommend her services and salon. Plus, she is extremely friendly and value for money