Professioneel, goed advies, gezellig en bovenal ziet m'n huid er overduidelijk beter uit! :-)
Behandeling door Monique van Dalen
Karen•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Monique is professioneel en heel gezellig. Ze is eerlijk en stelt je op je gemak. Een aanrader!
Behandeling door Monique van Dalen
Irene•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Was heerlijk!
Behandeling door Monique van Dalen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Superrelaxed!
Behandeling door Monique van Dalen
Bieke•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was super goed! Monique weet zeker wat zij doet. Zij is heel aardig en professioneel. Ik had zeker een leuke tijd. Ik vind het ook super fijn dat de salon in de avond bereijkbaar is. Ik kom in elk geval terug.