I had a lovely experience! Monique was very open and friendly, and made me feel very comfortable. She did a great job with making my nails neat and pretty, and she also explained everything she was doing. The salon was clean and tidy.
I will definitely be coming back!
Behandeling door Monique van Dalen
Natalia •bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Monique voelde ik me meteen op mijn gemak. Ze is kalm, vriendelijk en kundig. De salon is niet groot maar heel schoon, doelmatig en licht.
Mijn huid was al na 1 behandeling duidelijk rustiger, en ik zelf heel ontspannen. Kortom, zeer tevreden.
Behandeling door Monique van Dalen
Jolanda•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn. Ik ging voor het eerst en voelde me meteen op mijn gemak bij Monique. Ze legt goed uit wat ze doet en zorgt ervoor dat je er weer goed uitziend de deur uitgaat.