Nette zaak, keurige behandeling, goed advies. Kan me voorstellen dat je bij een ontspanningsbehandeling last kan hebben van de aangrenzende kapperszaak.
Behandeling door Marit•Pedicure
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zorgvuldig en snel!
Behandeling door Marit•
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb niks anders te zeggen dan “. PERFECT “
Behandeling door Marit•
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Engracia•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangen en behandeld. Netjes en verzorgde salon.
Goede tips en prima behandeling.