Echt resultaat van de behandeling. Wenkbrauwen erg netjes bijgewerkt. Knijpen van mee-eters en gerstekorrels was af en toe pijnlijk, maar gelukkig relax je daarna nog door een lekker masker en eventuele een massage (dit heb ik er nog extra bijgenomen). De massage was lekker, geen zacht een ge-aai. Ze gebruikte alleen natuurlijke producten.
Behandeling door Marit•Facials / Gezichtsbehandelingen
Romy•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was erg rustig en de behandeling voldeed volkomen aan mijn verwachtingen/wensen. Marit heeft een geweldige bwm gegeven en ik heb dan ook meteen een nieuwe afspraak gemaakt.
Behandeling door Marit•Bindweefselmassage
Maartje•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
I felt comfortable and well looked after. I was pleased with the results and will definitely go back