Welkomgevoel, zeer proffesioneel, prettig in omgang en discreet!
Emilia•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling duurde 10 min korter dan aangegeven op Treatwell.nl.
Ook aan de hand van de tijdsduur kies ik mijn behandelingen uit, daarom viel mij dit op.
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontspannen en ongedwongen sfeer, nette en leuk aangeklede ruimte. Ik zou er prima nog een keer naartoe gaan.
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige sfeer binnen, salon ziet er schoon uit. Super geholpen en zeer tevreden met het resultaat! (Brazilian wax) een echte aanrader en ik kom hier zeker terug! :)
Marlou•bijna 10 jaar geleden
Marit was utmost professional. A cozy working space within a hair salon. Will definitely return