Perfect alles is goed aardige en getalenteerde mensen en her is er erg schoon
paulina•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Super relaxte sfeer en fijne behandelingen. Echt een aanrader!
Roselique•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
very good, I will go back agian - wenkbrauw Epileren
Anoniem•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk!!! Lekker kunnen ontspannen, de massage was precies wat ik verwacht had.
Maritt is zeker de persoon je wilt hebben om jou te masseren.
Voor herhaling vatbaar
Ana•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag een gezichtsbehandeling hele fijne gehad. Voor mij een toplocatie omdat ik om de hoek woon. Ik heb meteen een vervolgafspraak ingepland.