Eerste indruk was super aardige meiden!!
De sfeer was rustig wat ik wel waardeer omdat ik best snel afgeleid ben.
De one by one lashes zijn super mooi gezet en heb helemaal geen last van de wimper.
Top servic en goede kwalitijd wimpers om verliefd op te worden!!
Raechel•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Topbehandeling door Priscilla. Super vriendelijk. Alles werd duidelijk uitgelegd.
Caroline•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon! Leuke meiden,echt top, je voelt je direct welkom.Mijn eerste ervaring met wimpers en ik ben superblij. En heb gelijk een vervolgafspraak gemaakt.
Debby•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wies is al bijna 5 jaar mijn fantastische, snelle en betrouwbare wimperstyliste 👍🏼💋