Eerste keer wimperextensions gezet en super tevreden! Dame die mij heeft geholpen ook super lief! Ik kom vaker terug dat zeker!
Fatima•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Wies voel je je op je gemak en naast dat ze ontzettend goed is, is het er ook nog eens gezellig!
Marian•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
goed gedaan door je nieuwe personeels- lid Fabienne ze heeft er heel veel geduld voor en ze doet het prima ik voelde me ook heel erg op mijn gemak bij haar en ze was aardig in de omgang
mijn wenkbrauwen zien er weer helemaal top uit . volgende keer kom ik weer .
Jolanda•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend leuke salon en altijd blij met de eindresultaten
Angela•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige meid die mooie wimpers heeft gezet. Ben er erg blij mee