Wat een warm ontvangst en wat een leuke meid! Hele mooie salon en kundige dame. Dik tevreden : )
Lindsay•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat is het altijd heerlijk om je nagels bij Marleen te laten doen. Gezellig een praatje maken en voor je het weet heb je weer prachtige nagels. En ze blijven ook heel lang mooi!
Carola•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind het heerlijk om even dat momentje voor mezelf te hebben, en Marleen kan het gewoon ontzettend goed!
Ingrid•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een heerlijke behandeling gehad en mijn huid straalt!