Ik voel me altijd heel erg zen en geniet echt van de heerlijke gezichtsbehandelingen! Het is altijd echt mijn momentje en het is echt mijn favoriete moment. Ik kijk er altijd naar uit en ga altijd weg met prachtige wenkbrauwen en een heerlijke huid. Een dikke 10!!
Evy•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een hectische dag op werk, heerlijk tot rust gekomen!
Suzanne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Schone frisse huid... en relaxed! Wederom een heerlijke behandeling.
Anita•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren zeer tevreden over Hoe Marleen mijn wenkbrauwen doet!