Vandaag weer een heerlijke behandeling bij Marleen gehad. Ze is kundig, legt goed uit wat ze doet en geeft je echt even een momentje voor jezelf om heerlijk te ontspannen! Dankjewel Marleen voor de fijne behandeling :)
Anne•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer super gezellig !
En een heerlijke behandeling !
Heb er van genoten
Marian•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super behandeling. Heerlijk. Mn huid is opgeknapt, nu bij houden. Over 6 weken weer🤩
Tineke•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk ontspannen behandeling bij Marleen, heel fijn advies over producten.
Ik raad iedereen zeker aan om de mooie salon van Marleen te bezoeken!