Fijn om na maanden weer bij Marleen te zijn in haar nieuwe salon
Helma•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad
Mary•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling met mooi resultaat. Marleen legt rustig uit wat ze doet en je voelt je snel op je gemak. Zeker voor herhaling vatbaar!
Francis•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is zo heerlijk om je nagels te laten doen. Pure verwennerij. De salon is heel netjes, schoon en het ziet er heel gezellig uit. Marleen werkt heel netjes en professioneel. Een aanrader!
Carola•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super resultaat. Geeft goede adviezen. Helemaal tevreden!