Marleen is een topper! Ik ben altijd blij als ik bij haar ben geweest. Verder kan ze met alle vragen helpen met betrekking tot make up, wenkbrauwen en je huid!
Chantal•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ging heel blij naar huis met mijn nieuwe wenkbrauwen! Marleen heeft het heel netjes en mooi gedaan.
Laura•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Proef make-up voor mijn bruiloft gehad. Ze heeft goed geluisterd naar mijn wensen en ik kan niet wachten tot de grote dag is aangebroken en ze bij mij aan huis komt om de perfecte look te creëren!
Karlijn•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer super !!
Heb er van genoten !! Dank je wel en de volgende afspraak staat al weer vast 🤗
Marian•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Na meer dan drie maanden eindelijk weer mijn nagels laten doen! Marleen doet het nog even mooi als altijd.