Ik ben erg blij met de pedicure behandelingen van Olga. Ze gaat heel precies en professioneel te werk en neemt alle tijd voor de behandeling. Ik ben vaste klant 😊
Behandeling door Olga•Pedicure
Kaoutar•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettig geholpen. Ik liep daarna als een zonnetje
Behandeling door Olga•Medische pedicure
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel en precies. Blijft zeker 3 weken mooi zitten
Behandeling door Olga•Manicure
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke ontvangst. Ziet er allemaal zeer netjes uit en de behandeling ging perfect. Eerder sugaring gedaan bij andere salons, maar deze was veruit het minst gevoelig. Je kon duidelijk de jaren aan ervaring van Joanna merken.