Heel fijn behandeld. Joanna werkt erg netjes en precies.
Behandeling door Joanna•Sugaring
Loubna•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontspannen sfeer en professioneel personeel.
Behandeling door Joanna•Sugaring
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een prima behandeling voor een keertje. Joanna is attent en vriendelijk en maakt een gezellig praatje gedurende de behandeling.
De manier waarop de gellak zelf is gedaan is uiteindelijk een beetje tegengevallen; slordige randen en ongelijke stroken. Prima voor een keertje en ook een prima prijs. Maar ik ga hierna terug naar m’n vaste andere salon.
Behandeling door Joanna•Gellak pedicure
saskia•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
The procedure was done very carefully and attentive. Thank u so so much!