Hele fijne behandeling van Joanna. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Joanna•Pedicure
Justina•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden over de pedicurebegandeling maar zeer zeker ook de behandelaar genaamd Joanna! Zeker een aanrader. Ik merkte ook op dat er veel aandacht is geschonken aan de interieur.
Met vriendelijke groet,
Saloua
Behandeling door Joanna•Pedicure
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed!
Behandeling door Joanna•Sugaring
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
heerlijk schone frisse huid. aanrader!
Behandeling door Joanna•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel warm ontvangen en zeer tevreden naar huis!