Zeer kundige en uitgebreide pedicure gehad van de eigenaresse van de salon. 2x een natte nagel gestoten na afloop en werd in een oogwenk opnieuw gedaan. Heb een vriendin die in de buurt woont er ook al naartoe gestuurd, dus ja, ik zou het zeker aanbevelen!
Behandeling door Joanna•Pedicure
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!!
ManicureToon alles…
Karolina•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Teennagels perfect gelakt. En zoals altijd: heel erg aardig.
Gellak pedicure
Christina•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service! Very nice, friendly and professional girls work there.