Ben heel erg blij met Michelle en uiteraard de behandelingen alles zeer vakkundig, snel maar toch ook met heel veel rust. Zo relaxed dat ik moet vechten tegen de slaap
Ik kan deze salon aan iedereen aanbevelen
Behandeling door Michelle•
WimperextensionsToon alles…
Yvonne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Annemijn is een toppertje, kom graag bij haar, ze weet precies wat ik wil, en is altijd opgewekt, vriendelijk en proffesioneel .
Behandeling door Annemijn•Nagelversteviging
Antoinette•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo vriendelijk geholpen altijd!
Behandeling door Michelle•Vrouwen harsen - gezicht
Nikkie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon
Behandeling door Michelle•Vrouwen harsen - gezicht
Demi•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie nagels! Heb bij meerdere salons biab behandeling gedaan maar hier word het zo mooi en secuur gedaan! Ga nergens anders meer voor me nagels heen