Behandeling door Michelle•Vrouwen harsen - gezicht
Nancy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond de sfeer erg onpersoonlijk, hier is de stoel, ga maar zitten, ogen dicht en aan de slag. Geen enkel persoonlijk woordje of vragen of je de behandeling eerder hebt gehad en geen uitleg wat er gaat gebeuren. Resultaat vond ik ook tegenvallen, je ziet nauwelijks dat de wimpers geverfd zijn maar ik heb het niet eerder gedaan dus ik weet niet wat normaal is. Zelf had ik er in ieder geval hogere verwachtingen van.
Behandeling door Michelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven