Annemijn is niet alleen heel aardig, ze vertelt over wat ze doet, welk product en wat het product doet. Het was een heel ontspannen en gezellige behandeling.
Behandeling door Annemijn•Facials / Gezichtsbehandelingen
Nel•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
N.a.v. de revieuws heb ik besloten naar Michelle te gaan en daar heb ik helemaal geen spijt van! Mijn eerste kennismaking met "zachte gel nagels"; die geen zachte gel nagels waren, zoals mij werd verteld in Cyprus was teleurstellend! Na 2 weken, kon ik de "gel" eraf trekken! Het verschil in behandeling in Cyprus en dat van Michelle, is niet te vergelijken. Michelle haar behandeling vind ik geweldig en zal zeker teruggaan! Michelle, dank je wel voor de geweldige behandeling en mooie nagels! 🍀
Behandeling door Michelle•Nagelversteviging
Loes•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer een keer geweest en het is weer goed geweest, rustig en kalm de nagels vakkundig gedaan. Ook de nagels weer perfectgelakt. Kom zeker bij Michelle als ik weer nagels wil.
Behandeling door Michelle•Nagelversteviging
Nancy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn weer fatastisch. dit keer nam ik een ovale vorm en die vind ik NOG veel mooier. ik heb nu super nette nagels met een prachtige kleur en mooie lengte, niet te lang niet te kort. het was weer heel gezellig en leuk. dikke aanrader