Ik ga inmiddels al 1
jaar lang naar deze salon om mijn nagels te laten doen. Ik heb veel verschillende salons uitgeprobeerd, maar deze steekt er ver boven uit! Ze hebben oog voor detail, zijn vakkundig en nemen de tijd voor je. Het ziet er erg natuurlijk en mooi uit! Daarnaast maken ze altijd een gezellig praatje, wat een bezoekje erg leuk maakt! Kortom; een echte aanrader.
Behandeling door Michelle•Nagelversteviging
Luna•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig heeerlijk voor de vakantie geen omkijken meer naar
Behandeling door Michelle•Nagelversteviging
Gusta•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi! Nog nooit Zulke mooie nagels gehad! Wil nooit meer anders 😍