Vriendelijk personeel. Werken erg nauwkeurig nemen goed de tijd voor je. Helemaal perfect en ik kom hier zeker weer terug!
Vrouwen harsen - benen
Jiska•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer super mooie nagels en goed en vriendelijk geholpen
Leuke salon
Gellak manicure
Sylora•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het heel prettig! En het voelde als één grote verwennerij! Mijn voeten zijn deskundig vertroeteld en ik kijk nu al uit naar de volgende keer!
Pedicure
Elske•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed mijn wenkbrauwen gedaan, zagen er mooi uit, zeer vakkundig gedaan
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer een fijne pedicure gehad. Ik ga met name voor ingegroeide nagels en daar zijn ze altijd heel secuur mee. Natuurlijk is de rest van de pedicure ook erg fijn. Ik vertrek met mooi verzorgde voeten.