Altijd heel vriendelijk personeel en bijna pijnloos waxen!
Behandeling door Annemijn•Vrouwen harsen
Lea•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt TOP! Ik kom snel terug!!!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Lotte•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad. Michelle gaat heel relaxt en netjes te werk en de gellak is ook top!
Behandeling door Michelle•Gellak pedicure
Eline•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het enige probleem dat ik had is dat mijn bovenlip op 2 plaatsen verbrand was (de eerste laag van de huid werd ook met de was mee getrokken). Dus nu ziet mijn gezicht er lelijk uit, totdat de huid opdroogt en een andere laag terugkomt. Daarom raad ik het niet aan. Ik heb mijn bovenlip op andere plaatsen gewaxt en ze waren meer voorzichtig met dit delicate gebied.
Behandeling door Annemijn•Vrouwen harsen - gezicht