Weer een heerlijke, ontspannende gezichtsbehandeling gehad. Yang nam de tijd voor me. Zoals gewoonlijk een top behandeling. Bedankt Yang. Tot gauw weer.
Behandeling door Yang•Gezichtsmassage
Lily•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Great!
Behandeling door Yang•Pedicure
Isabella•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd mooi en lak blijft goed zitten
Behandeling door L•Pedicure
Mariam•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Gaan zorgvuldig te werk en nemen de tijd om je zo goed mogelijk te helpen.