Vreselijk: eerst 25 minuten wachten (ondanks gemaakte afspraak).
Eenmaal aan de beurt bleek dat er geen normale communicatie mogelijk was: op mn vraag of de kleur voldoende dekkend zou zijn (vanwege een blauwe plek op mijn teennagel) kreeg ik de wind van voren. Ik was lastig (?) en de pedicure weigerde de laksessie af te maken. Met ongelakte nagels weggegaan en per saldo alleen omdat de pedicure me niet snapte. Waardeloze tent.
Behandeling door N•
PedicureToon alles…
Nellie•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn nagelstyliste was Ying (X als je boekt) en wat een topper. Snel, grondig en mijn nagels zijn super mooi!
Ben er heel blij mee en zou zeker weer boeken bij haar.
Behandeling door A•
ManicureToon alles…
Daisy•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Nice and fast work.
Behandeling door Ch•Gellak manicure
A•12 maanden geleden
Geverifieerde review
alleen de kosten in de salon komen niet overeen met de kosten op treatwell