Mijn voeten voelen heerlijk zacht en verzorgd .Het was niet alleen goed voor mijn voeten, maar ook echt even een momentje ontspanning voor mezelf.
Behandeling door Yang•Pedicure
Milly•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Manicure en pedicure geboekt. Manicure is mooi geworden. Pedicure is matig uitgevoerd.
Behandeling door A•
PedicureToon alles…
Sue•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon. De dames luisteren echt naar je wensen en werken heel netjes!
Behandeling door A•
PedicureToon alles…
CR•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en nette behandeling. Vooraf aangegeven dat ik een gevoelige nagel had omdat ik ergens tegen aan had gestoten. Hier werd op gelet en voorzichtig mee omgegaan door de dame, heel fijn!
Behandeling door A•Nagelversteviging
Karlijn•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, schone omgeving. De dames werken snel en prettig.