Fijne behandeling, schone omgeving. De dames werken snel en prettig.
PedicureToon alles…
Val•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De afgelopen jaren heb ik de behandeling wat zien veranderen. Het voelt steeds gehaaster. De laatste finishing touch van minuutje korte massage van been of hand is bijvoorbeeld verdwenen helaas. Maar sfeer plus prijs kwaliteit is nog steeds heel oke.
Behandeling door L•Pedicure
sabine•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
ik kan niet klagen service is goed. bezoek de salon since 2018
Behandeling door Yang•Wenkbrauwen - threaden
unknown •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
goed service. bezoek die salon since 2018
Behandeling door Yang•Wenkbrauwen - threaden
unknown •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne salon, ze geven een goede pedicure. Kijken secuur wat waar nodig is.