Mooie salon op een fijne locatie! De nagelversteviging is echt ideaal! Margriet is gezellig en heeft veel ervaring en je loopt met mooie verzorgde nagels de deur uit!
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gelnagels
Anneliza•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Werkt met mooie professionele producten.
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gelnagels
Joke•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gellak
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gellak manicure
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Toppertje
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gellak manicure
rita•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gezellige salon. Goed vakwerk en altijd met mooie verzorgde nagels de deur uit.
Na een tijdje weg te zijn geweest, toch teruggekomen bij Margriet.
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gellak manicure