Zoals altijd perfect, sfeer, vakkundig en bovenal zeer vriendelijk.
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gellak manicure
Janette•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was prima, vriendelijk vrouw. Werkte netjes.
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gelnagels
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super!
Behandeling door Margriet Zuidinga•Gellak manicure
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
In de salon wordt er netjes en kundig gewerkt. Margriet is een gezellige vrouw die haar vak goed verstaat.
Het is voor mij altijd een "heerlijk ontspannen uitje" waar ik met nette, strakke, verzorgende en gelakte nagels er weer even tegen aan kan. Echt een aanrader !!