Superlieve vrouw, heel veel geduld ook. Ik kwam met oranje verpeste highlights (andermans werk) binnen en ze heeft het binnen no-time gefikst voor me, ze luisterde echt naar mn wensen en ik weet in ieder geval zeker dat niemand anders meer aan mijn haar gaat zitten, ze zal mijn vaste haarstyliste zijn van af nu.
Styling door Geri Koleva•Highlights - half hoofd
Sisi•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige high lights in mijn haar en in model geknipt. Dankjewel voor jouw professionele advies Geri. Gezellige, persoonlijke en hygiënische salon. Ik kom zeker terug!
Styling door Geri Koleva•Vrouwen knippen
Marianne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geknipt !
Styling door Geri Koleva•Vrouwen knippen
Amber•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice haircut and atmosphere - very professional
Styling door Geri Koleva•Vrouwen knippen
Anca•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vitamin C gezichtsbehandeling gehad. Mijn huid straalt weer en de massage was heerlijk. Er wordt goed de tijd voor je genomen. Ik kom zeker terug!