Fijne salon op de begane grond. Goed te bereiken met de fiets en auto. Vanya is erg vriendelijk en professioneel.
Pedicure
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd fijn om bij Vanya te komen. Heerlijk ontspannen, goede behandeling.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Susanne•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vanya is een geweldige vrouw die goed weet wat zij doet. Stel je helemaal op je gemak en neemt de tijd om je te helpen.
Ik blijf nog wel een poosje bij haar.
Zweedse massageToon alles…
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Long time, repeat customer - and there's a reason for it: Vanya is the best :)